Cайт учителя зарубіжної літератури
Сергієнко Тетяни Іванівни

Середа, 08.05.2024, 01:06
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сучасні типи уроків зарубіжної літератури

Особливістю нестандартних уроків є прагнення вчителя зробити життя своїх учнів різноманітним і багатим, викликати інтерес до пізнавального спілкування, максимально сприяти розвиткові читацької, комунікативної, культурологічної, інтелектуальної, емоційної, аксіологічної та інших компетентностей. Проведення таких уроків свідчить про намагання сучасного вчителя зарубіжної літератури вийти за межі шаблону у побудові методичної структури заняття.

Більше сотні нових типів уроків використовують сьогодні педагоги. Це свідчить про їх зацікавленість в застосуванні новітніх технологій навчання, про креативне мислення й інтегративні підходи до викладання предмету. (Завантажити)


Використання технології критичного мислення

на уроках зарубіжної літератури

Поряд з великою кількістю визначень педагогічної технології існує такої велика кількість прикладів конкретних педагогічних технологій, що використовуються вчителями як середньої, так і вищої школи. Ми маємо досвід з упровадження та використання в педагогічному процесі технології формування та розвитку критичного мислення. У вітчизняну педагогіку ця технологія перейшла близько десяти років тому з досвіду роботи педагогів США та Канади де розвивалася вже близько п'ятдесяти років.

Технологія формування та розвитку критичного мислення — система діяльності, що базується на дослідженні проблем та ситуацій на основ самостійного вибору, оцінки та визначення міри корисності інформації для особистих потреб і цілей.

Згідно з тлумачним словником української мови, мислити — міркувати зіставляти явища об'єктивної дійсності, роблячи висновки.

Упровадження технології критичного мислення має забезпечити в учнів розвиток уміння мислити критично.

Критичне мислення є досить складним процесом творчої переробка інформації, пов'язаної з її усвідомленням, переосмисленням та творчою генерацією ідей у результаті такої діяльності.

Критичне мислення - це процес, який найчастіше починається з постановки проблеми, продовжується пошуком і осмисленням інформації закінчується прийняттям рішення щодо розв'язання поставленої проблеми.

Педагог, який працює творчо, який розуміє проблеми своїх учнів особливості певного учнівського колективу, повинен уміти зорієнтувати їх на критичне осмислення будь-якої проблеми, своєї ролі в її розв'язанні, власної здатності до індивідуальної чи групової роботи. При цьому необхідно пам'ятати, що критично мислити учень може у будь-якому віці, але навчитися мислити критично не можна протягом одного уроку. Для цього необхідне систематичне застосування прийомів і методів, які б навчали учнів мислити критично та вдосконалювали і розвивали ці уміння.

Критичне мислення — це здатність людини чітко виділити проблему, яку необхідно розв'язати; самостійно знайти, обробити і проаналізувати інформацію; логічно побудувати свої думки, навести переконливу аргументацію; здатність мислити мобільно, обирати єдино вірне розв'язання проблеми; бути відкритим до сприйняття думок інших і одночасно принциповим у відстоюванні своє позиції. (Завантажити)


  • Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із зарубіжної літератури (Завантажити)
  • Використання технології "Портфоліо" на уроках зарубіжної літератури (MS PowerPoint) (Завантажити)
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
            МОН України



Copyright MyCorp © 2024