Декілька слів про проекти
Головним завданням учителя-предметника є підготовка учня, здатного глибоко пристосовуватися до життєвих ситуацій, самостійно набувати необхідних знань, уміло застосовувати їх на практиці для вирішення певних проблем. Розвиток особистості відбувається тоді, коли створено необмежені можливості діяти і самовдосконалюватися. Тому серед безлічі інноваційних методик і технологій в моїй роботі чільне місце посідає метод проектів.
Метод проектів – це пошук. Він спрямований на розвиток наукового мислення. Це спільна робота учня і вчителя, яка вимагає інтегрування різноманітних методів, засобів навчання, поєднання знань і вмінь з різних галузей науки. Використання проектного навчання на уроках зарубіжної літератури та в позаурочний час формує та розвиває пізнавальну активність учнів, сприяє розвитку вмінь самостійно набувати знання, поєднувати їх у певну систему, використовувати набуті знання в реальному житті. Учень стає не пасивним «споживачем» знань, а долучається до творчої діяльності й ставиться до неї з великою зацікавленістю, бо самостійно обирає поле діяльності.
- Проектна робота з теми «Символіка образу троянди в поезії членів літературної студії «Пегас», яка діє при Вільшанській селищній бібліотеці» (Завантажити)
- Проектна робота "Ілюстрації до улюблених творів зарубіжних письменників":
- Е. Портер "Поліанна" (Переглянути);
- А. Конан Дойль "Шерлок Холмс та лікар Ватсон" (Переглянути);
- казка "Снігова Королева" (Переглянути);
- Марк Твен "Пригоди Тома Сойера" (Переглянути);
- Шарль Перро "Попелюшка" (Переглянути);
- Р. Кіплінг "Мауглі" (Переглянути);
- Ж. Верн "П'ятнадцятирічний капітан" (Переглянути);
- міфи Давньої Греції (Переглянути);
- Д. Дефо "Пригоди Робінзона Крузо" (Переглянути);
- французький героїчний епос "Пісня про Роланда" (Переглянути);
- герої байок (Переглянути);
- билини про Іллю Муромця (Переглянути)
- Проектна робота "Проби пера" (Завантажити)